Gerelateerde Video'S: PlayStation VR Aim Controller | Key Features | PlayStation VR (Augustus 2022).

Tactical-Life.com/TACTICAL-WEAPONS was uitgenodigd in Las Vegas om het nieuwste third person shooter-spel van Sony PS3, SOCOM: US Navy Seals Confrontation, te testen en te evalueren (zie de trailer hieronder). Navy SEALs en de mensen van Sony hebben genadig een live-vuur georganiseerd in de Desert Lake Shooting Club in Vegas. We konden een aantal van de wapens uit deze binnenkort te verschijnen videogame evalueren en sommige slechte US Navy Seals voerden gevechtsoefeningen uit en lieten ons zien hoe je "echt kunt schieten" (laat ons met jullie delen dat Amerikanen rust op hun gemak als hun doelen werden geript, alleen in de bulls-eye!) Nadat ze ons van het bereik hadden gehaald, lieten ze ons een voorbeeld van het spel bekijken, accessoires en voelen uit de eerste hand hoe nauwkeurig de wapens zijn in deze high-definition modern vecht actiegame.

Een grote groet gaat uit naar alle strijdkrachten die in het buitenland zijn ingezet en naar de troepen die nu thuis zijn. Dagelijkse gebeurtenissen in Irak en Afghanistan zijn meer dan lelijk. Onze troepen hebben de best mogelijke uitrusting nodig om hun missies te beveiligen en ze veilig thuis te brengen. De gamewereld doet zijn huiswerk om gesimuleerde situaties te bieden met wapens en tactieken. Door realistische verslagen te geven van wapennauwkeurigheid, gevechtsprocedures en situationele elementen, kunnen gamers een gevoel van realisme krijgen dat een eerbetoon is aan de echte helden van ons land: onze soldaten.

Met de kracht van de PS3 levert SOCOM: US Navy SEALs Confrontation de meest intense en authentieke high-definition, moderne gevechtsactie. Het realisme van het spel is zo accuraat dat elke soldaat in staat zal zijn om te getuigen van het onderzoek dat is uitgevoerd om het spel te maken.

Sony maakte gepensioneerde en actieve Navy SEALS beschikbaar en ze deelden met ons hoe ze manoeuvreren, hoe ze de wapens afvuren en de terminologie die in de strijd werd gebruikt. Al deze details worden geĆÆmplementeerd in SOCOM Confrontation. Van de wapens, bewegingen en explosies, Sony sprak zelfs de kleinste details van elk deel van deze game.

Een belangrijk onderdeel van het creƫren van SOCOM Confrontatie is het realisme van de wapens. Door onze live-fire oefeningen te vergelijken met het spelen van het videogame en het gebruik van dezelfde apparatuur, kwamen wij (niet-militair personeel) al snel tot de ontdekking dat het selecteren van het grootste pistool (bijv. M60E) opnieuw moet worden overwogen als uw missie vereist dat u snel beweegt. In plaats daarvan zou je moeten opteren voor een van de meer lichte, zware combat firepower-opties die beschikbaar zijn in het spel.

De game repliceert ook de problemen die vaak worden ervaren met het beruchte terroristengeweer, de AK47. Hoewel het pistool duurzaam is, staat het ook bekend als een van de meest onnauwkeurige beschermers die er zijn. In de game laat de AK47 een speler non-stop fotograferen, maar je moet langer op het doel blijven vanwege de onnauwkeurigheid van het wapen.

Al met al was de M4A ons favoriete pistool op het bereik en tijdens het gamen, was het geweldig. Het was niet te zwaar, het is duurzaam en het is zo nauwkeurig als je kunt richten en schieten. De overvloed aan uitrusting in de vierde aflevering van SOCOM Confrontation zal als geen ander spel zijn en we zullen kijkers meer informatie geven voorafgaand aan de release ergens in de herfst. We houden u op de hoogte en controleren //socom.us.playstation.com